• (Android) پیچ و خم ها و موارد دیگر تقلب ها امتیاز را افزایش می دهند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پیچ و خم ها و موارد دیگر ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پیچ و خم ها و موارد دیگر IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ تقلب ها امتیاز را افزایش می دهند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ پیچ و خم ها و موارد دیگر 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    به بسیاری از تبلیغات. احتمالاً علت همه تبلیغات حذف نصب خواهد بود.

    بازی فوق العاده است و من آن را دوست دارم. اما در صورت امکان رنگ را برای من تغییر دهید زمانی که من تمرکز می کنم، کمی سرگیجه و سرم را احساس می کنم.

    این بازی واقعا شگفت انگیز است. و ویژگی این بازی بولینگ ذهن است. پیشنهاد میکنم هر دوستی این بازی رو نصب کنه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :