• (Android/iOS) AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter багато ресурсів зламати

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ багато ресурсів зламати ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Цікава ідея для гри, АЛЕ спосіб зайнятий і недостатньо пояснень. Гра повсюдно, видаліть.

    Lingaw na laay

    Додайте більше рівнів лише 20+ рівнів, просто додайте рівні

    Навіщо вам доступ до мого телефону мої файли мої фотографії?????? Будь ласка, скажіть мені це!!! Будь ласка чому??

    Я повинен поставити низькі зірки, я заплатив за золото і ніколи не отримував у своєму банку.

    Хороший шутер, але змушує мене дивитися 20 секунд відео, коли вам подобається? Справді.. ? Я розумію покупки в грі, але ви перевищили це. Жити далі.

    Те, як гра змінює точки зору, так приголомшливо. Чудова гра.

    Зупиняється, а потім примусово закривається під час перегляду та використання Spitfire та літака-привида. Мій телефон LG F160K. Він працює для деяких інших літаків досить добре, за винятком цих 2. Я не міг виконати деякі місії через це. Будь ласка, виправте це та оновіть програму, тому що я люблю цю гру.

    Гарна стрілялка з детальною графікою та оточенням, яке можна руйнувати, дійсно демонструє пристрасть розробників. Однак інтерфейс користувача настільки огидний, що це як повернення до 80-х. Крім того, це не дуже мотивує вас грати, щоб переграти попередні етапи, як у Sky Force Reloaded.

    Добре, але могло бути краще.

    Застряг на рівні 6. Здається неможливо пройти

    Нарешті гідний ігровий процес чудовий разом із графікою, як збивають літаки та руйнують будівлі, транспортні засоби тощо. Може бути складним, але не неможливим без додавання, якщо ви не хочете подвоїти свої очки

    Я закінчив цю гру 3 тижні тому. Хороші, але не більше етапів, лише 22 основні етапи та кілька допоміжних етапів. Я грав у цю гру всього 1 місяць і пройшов усі етапи. Оцінка 3 зірки.

    завантажити останню версію apk AirAttack 2 - WW2 Airplanes ...

    Fun app, ви постійно повертаєтеся за новими.

    Не перейде з першого рівня!!!?

    Прикольно

    Гра класна схода до skyforce 2014 і до skyforce relocated але в цей грі більше рівнів і можна вибирати літаки цю гра краща ,учіться skyforce робіт вище рівнів

    Залежний

    AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade hie

    дуже прикольний Гра

    Draw Puzzle - Draw one part パズル wywj

    Ніреально класно чекаю обновки

    Гарно витрачати час, але не те, у що ви граєте, очікуючи прийому лікаря чи щось подібне.

    спасибі. Я грав і досі не можу зупинитися, найкраща програма для мене

    Galaxy Note 10+..гра грає кілька секунд, а потім зупиняється.

    Чудова гра

    Найгірша гра

    це одна з найпотворніших ігор у світі, і я не думаю, що графічне керування в цій іграх є гіршим, ніж будь-коли


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :