• (iOS) Auto Brawl Chess чит-код багато витривалості

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Auto Brawl Chess ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Auto Brawl Chess IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чит-код багато витривалості ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Auto Brawl Chess 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Гра ніби й цікава, але постійно залежить після 10 раунду, доводиться перезавантажувати гру. Коли заходиш, за рахунок програш. Чищення кешу не є, всерівно зависає. Телефон Redmi 7a. Видаляю і ставлю 1, щоб не псувати нерви. Робіть щось із залежністю.

    Гра не схожа на рекламу. Якщо вам потрібно обманом змусити людей завантажити вашу гру, то ваша гра, ймовірно, не варто завантажувати.

    Чудово, якщо ви любите платити за перемогу в іграх. Ви швидко досягаєте точки, коли не можете прогресувати, оскільки ваші герої недостатньо рівня, щоб конкурувати з тими, хто платить. Інший варіант — тренуватися місяцями, щоб підвищити рівень своїх героїв, зазнаючи постійних втрат на арені. Видалено, і якби я міг отримати відшкодування за години, які я витратив, щоб дізнатися про це, це було б чудово.

    Auto Brawl Chess Strategi ibxb

    Чудовий маленький автомобільний боєць. Єдина проблема полягає в тому, що він постійно вилітає, настільки, що мені довелося видалити. Як сказав інший гравець, це через візуальні зображення кластерних заклинань. Мій телефон навіть не такий старий... Не могли б ви зробити опцію заклинання з низькою/без роздільною здатністю??

    Вам потрібен потужний телефон (краще 4 ГБ роботи і 64 ГБ вбудованої пам'яті) інакше телефон може зупинитися при довгому грі (не діяти якщо щодня грати протягом кількох годин) Ця гра підходить як початок, (нескладною загальною механікою персонажів) так і професіоналів(кожен персонаж унікальний і має свої хитрості)!

    Наразі 3 зірки, тому що з моменту оновлення сталася проблема. Слабший ворог б'є мене, не отримує нагород після завершення турніру/битви, і він час від часу відключається від мене. Інакше я люблю гру.

    Я щось купив, термін його дії закінчився після покупки, але це не було пояснено (або я б не купив). 20 доларів за купівлю гри — це дорого, а те, що триває 10 днів і закінчується, — це обман. Мені також пообіцяли режим гри, який заблокувався після цього десятиденного періоду. Я залишив попередній відгук, його немає, тому це номер два. Мені подобається гра, але я не люблю жадібних людей. Я видалив цю гру, я не підтримую цей тип бізнес-моделі. Нечесно

    Дуже класна думка гри . Мені все подобається окрім одного великого мінуса в ній неможлива прив'язати до Google play games. Тільки до Facebook . Тобто якщо я видалю гру то процес буде витрачено ....


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :